27 de jul. 2010

Faldilles

Abans de marxar a les Azores, em vaig decidir a fer-me unes faldilles

Són les primeres que em faig "sola ante el peligro"

vaig començar per treure el patró, lleugerament modificat del patró bàsic, perque no m'agraden les faldilles cordades per darrere, a més els hi vaig donar una mica de vol per no haver de fer talls


La veritat és que anava amb el temps comptadíssim i "vaig tirar milles" de manera que no vaig anar fotografiant cada pas per poder fer un tutorial, com era la idea original...

Però us deixo una imatge de la faldilla acabada (no us poso un detall de la cremallera ja que perdria tota credibilitat...)

3 comentaris:

  1. Gemma, és estupenda!!! i a més ets molt atrevida amb els patrons, eh?? m'encanta, jo vaig estudiar 3 anys per fer-los i tu els fas en un plis plas!!!

    ResponElimina
  2. t'ha quedat molt be! no et preocupis amb la cremallera, una mica mes de practica i ja ho tindras superat! jo es el que faig ara... buscar projectes amb cremalleres per practicar!

    ResponElimina
  3. Hola, hola!!!!
    Ja sóc seguidora teva!! ;^)
    Una abraçada i m'encantarà seguir-t'he i a veure si aprenc amb tu a posar les cremalleres.... jajaja
    I noia, la faldilla m'encanta!! I la roba és genial!

    ResponElimina