19 de nov. 2010

Últimes creacions

Això és el que ha donat de sí aquestes últimes setmanes.

Estar per casa provoca hiperactivitat creadora!!

Algunes de les creacions les deixa a mitges la meva mare, i jo les acabo, d'altres les faig íntegrament...

Aquests són els passos més o menys "estàndard" per a fer un jersei:

1.- Mànigues, esquena fins al coll i davant fisn a l'escot:


2.- Pujar el davant escotat i ajuntar totes les peces:


3.- Cosir-ho tot i  confiar que el model estigui quiet per fer-se la foto!!

Altres jerseis que hem fet aquests dies:



Com d'aquest ens havia sobrat llana, hem aprofitat per fer un barret a joc!!

2 comentaris:

  1. Mare meva!!! A casa meva la majoria de ma germanes van aprendre a fer mitja amb mon àvia... però per a mi és una assignatura pendent i que em quedarà per sempre... així que veure't fer això, per a mi és veure't fer una cosa increïblement difícil... així que tens tota la meva admiració!!!
    (Ah!!! I gràcies per guardar-me "el secret" ;^)

    ResponElimina