27 de gen. 2011

més tió

Us passo unes fotillos d'alguns dels altres regals que vaig fer pel tió, però ja us aviso que sóc un desastre amb la càmera... de totes maneres podeu fer-vos a la idea dels regalitus.

Vaig fer uns davantals pels més "forofos" i "fanàtics"


Al "tete" li va tocar un davantal cinèfil, i al Nil li vaig fer una bufanda i un gorro amb una llana de colors adolescents-discrets (és que el nano està en una edat... que s'han acabat les coloraines)


I al Martí un davantal de Vespa... tenia la tela escollida potser des de fa 2 anys!! però mai havia trobat l'ocasió.
A la Montserrat li vaig cosir un estoig portàtil per guardar les joies. Està fet amb vellut i seda, i per dins hi porta un parell de butxaques i una peça cilíndrica per posar els anells... però al final amb les presses no ho vaig poder fotografiar. Quan tingui ocasió li faig fotos i us les penjo (és que n'estic molt orgullosa!!). A la imatge es veu l'estoig tancat.

3 comentaris:

  1. MARE MEVA!! ETS UNA CRACK!!!
    Jo els hagués fet iguals... jajaja Per pensar menos.... jjjjjj
    M'has donat idees pel l'any vinent... ;^)

    ResponElimina
  2. Ei, quina feinada que has tingut, genial regalar davantals i ben pràctics... jo encara no he ni baixat les fotos dels regals d'aquestes festes a veure si em poso les piles!!!

    ResponElimina